» حوادث » ۵۰ فقره سرقت در پرونده اعضای باند سارقان در شیراز
حوادث
کد خبر:24734 | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۳

۵۰ فقره سرقت در پرونده اعضای باند سارقان در شیراز

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان درون خودرو و اماکن خصوصی، با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های اخیر در محدوده های میدان اطلسی، میدان نمازی، بلوار چمران و اطراف آن از درون خودرو‌ها و ساختمان‌های در حال ساخت و خالی از سکنه، ماموران کلانتری “۱۴مدرس و پایگاه تجسس” شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند در این خصوص ۳ سارق را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۵۰ فقره انواع سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند، گفت: در تحقیقات تکمیلی ۲ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل رایانه، ضبط خودرو، شیر آلات و … کشف شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شیراز

سرهنگ “زراعتیان” با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: مردم باید همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان را مد نظر قرار داده و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را در کوتاهترین زمان ممکن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×