» حوادث » قتل با سلاح سرد در بلوار چمران شیراز
حوادث
کد خبر:25433 | ۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹

قتل با سلاح سرد در بلوار چمران شیراز

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتل و همدستش که بامداد امروز یک نفر را در شیراز به قتل رسانده بودند در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح جزییات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز هشتم خردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در بلوار شهید “چمران” شیراز اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان مشخص شد که سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ با راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت بحث و مشاجره و سپس درگیر می‌شوند.
فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در این درگیری هر ۲ سرنشین خودرو با سلاح سرد راکب و ترکنشین را به شدت مجروح نمودند که منجر به قتل یکی از آنان و مجروحیت دیگری می‌شود و ضاربین سریعا از محل متواری می‌شوند.
سرهنگ “زراعتیان” خاطر نشان کرد: سریعا طرح مهار اجرا و ماموران انتظامی موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل و همدستش را شناسایی کنند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهمین اعزام و موفق شدند قاتل و همدستش (۲۵ و ۳۶ ساله) را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

بیشتر بخوانید:

اقدام به موقع پلیس در پیشگیری از خودکشی شهروند شیرازی

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح به بیمارستان اعزام و متهمین علت و انگیزه قتل را بحث و مشاجره لفظی اعلام کردند،گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی شیراز به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه و با سعه صدر و گذشت در حق یکدیگر از بروز اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد جلوگیری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×