» آرشیو » شهردار شیراز: میزهای خدمت را در راستای اجرای طرح تکریم و حل مسائل مردم به‌صورت متوالی ادامه می‌دهیم
آرشیو - شهرستان
کد خبر:2661 | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۶

شهردار شیراز: میزهای خدمت را در راستای اجرای طرح تکریم و حل مسائل مردم به‌صورت متوالی ادامه می‌دهیم

پرتو جنوب

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: شهرداری با هدف اجرای طرح پیوند و به‌منظور پاسخ‌گویی و حل مسائل مردمی در میز خدمت مصلی نماز جمعه حضور و یا دیگر میزهای خدمت را برگزار می‌کند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در میز خدمت مصلی نماز جمعه شیراز که با حضور آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، حضور یافت.

شهردار کلان‌شهر شیراز اظهار کرد: ستاد نماز جمعه به صورت متوالی میزخدمت را برگزار می‌کند و از مسؤولین برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی دعوت می‌کند.

او تصریح کرد: در این راستا، شهرداری به دلیل گستردگی و وسعت حوزه خدمات‌رسانی، بیشترین مراجعات مردمی را در میزخدمت‌های مصلی نماز جمعه و دیگر میزهای خدمت در مساجد سطح مناطق یازده‌گانه شهر دارد.

شهردار شیراز تصریح کرد: شهرداری با هدف اجرای طرح پیوند و به‌منظور پاسخ‌گویی و حل مسائل مردمی در این میزهای خدمت حضور و یا دیگر میزهای خدمت را برگزار می‌کند.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر با بیان اینکه نگاه ما به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان بوده است، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات و مسائل مردم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×