» اجتماعی » ارائه خدمات مطلوب درمانی به جامعه  با معرفی پزشکان منتخب
اجتماعی
کد خبر:31728 | ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳

ارائه خدمات مطلوب درمانی به جامعه  با معرفی پزشکان منتخب

پرتو جنوب

مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس از اجرای طرح انتخاب پزشکان نمونه خبر داد و گفت: نیروی انسانی کارآمد و متعهد مهم‌ترین مؤلفه تعالی هر مجموعه‌ای به شمار می‌رود و مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس از بهترین و مجرب‌ترین کادر درمان برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، دکتر بهرام حسن‌شاهی با عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: طرح انتخاب پزشکان نمونه در راستای الگوسازی و ایجاد انگیزه برای کادر درمان هرساله اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه از هر مرکز یک پزشک نمونه به مدیریت درمان معرفی شد، اظهار داشت: پزشکان منتخب بر اساس شاخص‌های مهارت حرفه‌ای، رضایتمندی بیماران، حسن شهرت، وجدان کاری، تکریم ارباب رجوع، حفظ شئونات اسلامی، رعایت ضوابط و مقررات پزشکی، همکاری و تعامل با کادر درمان، خلاقیت، علاقه‌مندی به یادگیری و مواردی از این قبیل انتخاب شدند. دکتر حسن‌شاهی تعداد جامعه پزشکی تأمین اجتماعی در استان فارس را متشکل از ۲۵۰ پزشک معرفی کرد و بیان داشت: در سال جاری سه پزشک منتخب از گروه‌های تخصصی، عمومی و داروساز به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند. به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس، هدف از انتخاب پزشکان نمونه، معرفی الگویی فاخر برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به جامعه است.

او در بخش دیگری از سخنانش از اجرای طرح‌های پایش و نظارت‌های پیوسته بر مجموعه‌های درمانی تأمین اجتماعی استان خبر داد و افزود: طرح تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین مواردی است که سازمان تأمین اجتماعی بر آن متمرکز شده و با اتکا به آن درصدد ارتقای سطح ارائه خدمات و رشد شاخص‌های رضایتمندی است.

دکتر حسن‌شاهی تلاش‌های تأمین اجتماعی برای ارتقای کیفیت خدمات را مؤثر ارزیابی کرد و بیان داشت: بر اساس آمارهای موجود، سطح رضایتمندی بیماران از خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان سیر صعودی داشته و در سطح مطلوبی قرار دارد.

این مقام مسئول از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی دعوت کرد از طریق سامانه ۱۴۲۰ از خدمات متنوع سازمان اطلاع یافته و در طرح‌های نظرسنجی شرکت نمایند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت‌های مدیریت درمان فارس در سطح کشور گفت: بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی در سال گذشته عملکردی درخشان بر جای گذاشت و رتبه اول کشور در رضایتمندی بیماران بستری را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است، دکتر سیدعلی شاهوران از بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، دکتر بهنوش پاک‌روح جهرمی از شهرستان جهرم و دکتر محمدحسن چوبینه از آباده به عنوان پزشکان منتخب مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس معرفی شدند و سازمان تأمین اجتماعی از آنها تقدیر به عمل آورد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×