» ورزشی » فراخوان المپیاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در هشت رشته ورزشی 
ورزشی
کد خبر:32046 | ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸

فراخوان المپیاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در هشت رشته ورزشی 

پرتو جنوب

سازمان تأمین اجتماعی در راستای رسالت خود در ایجاد جو نشاط و شادی در جامعه مستمری‌بگیران مخاطب خود، المپیاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران را در ۸ رشته ورزشی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان فارس، المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در هشت رشته ورزشی در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود. المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران و بازنشستگان در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌گردد.

این المپیاد به صورت واحد برای هر دو حوزه کارگری و همکاران بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی در هشت رشته ورزشی، در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود. رشته‌های ورزشی برای آقایان شامل فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی بوده و برای خانم‌ها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد.

تمامی بازنشستگان (عادی و پیش از موعد)، ازکارافتادگان کلی و همسران و فرزندان بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۲ سال سن (برای خانم‌ها) هستند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند. علاقه‌مندان از ۲۶ شهریورماه لغایت ۱۲ مهرماه سال جاری فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی موردنظر خود از طریق مراجعه به سایت سازمان تأمین اجتماعی به آدرس tamin.ir  یا کانون‌های بازنشستگی سراسر استان ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. مسابقات مقدماتی این المپیاد در هفته آخر مهرماه برگزار خواهد گردید. مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد گردید.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×