» شهرستان » انعقاد قرارداد پژوهشی میان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شرکت صنایع الکترونیک شیراز
شهرستان
کد خبر:32115 | ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹

انعقاد قرارداد پژوهشی میان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شرکت صنایع الکترونیک شیراز

پرتو جنوب

دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شرکت صنایع الکترونیک شیراز، قرارداد پژوهشی به ارزش ۷۹۰۰میلیون ریال منعقد کردند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر محمدعلی رهگشای، مدیر گروه مهندسی برق دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه، ضمن اعلام این مطلب افزود: به دنبال پشتیبانی‌های صورت گرفته از سوی رئیس و مجموعۀ هیئت رئیسۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت، قرارداد پژوهشی بین دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شرکت صنایع الکترونیک شیراز امضاء شد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف علمی حاضر در این دانشگاه، ابراز امیدواری نمود با انجام این همکاری پژوهشی، ارتباط دانشگاه با حوزۀ صنعت بیش از پیش تقویت شده و مسیرهای بیشتری برای این ارتباط فراهم شود.
وی همچنین یادآور شد: گروه مهندسی برق دانشگاه سلمان فارسی کازرون با تکیه به توانمندی‌های بالای علمی اعضاء هیئت علمی آن، در کنار سایر گروه‌های دیگر دانشگاه، این آمادگی را دارد تا در راستای اجرای سیاست‌گذاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خدمات مختلف علمی و پژوهشی را به بخش‌های مختلف جامعه، از جمله صنایع ارائه نماید. بر این اساس چنانچه تقاضاهایی از سوی بخش‌های صنعت وجود داشته باشد، این آمادگی وجود دارد تا در قالب‌های مشخص موجود، نسبت به انعقاد قرارداد و ارائۀ خدمات علمی و پژوهشی اقدام شود.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×