» حوادث » دستگیری سارق تک رو و کشف ۲۱ فقره سرقت منزل
حوادث
کد خبر:32215 | ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲

دستگیری سارق تک رو و کشف ۲۱ فقره سرقت منزل

پرتو جنوب

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف ۲۱ فقره سرقت منزل در شیراز خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “کاووس حبیبی” بیان داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در حوزه کلانتری ۲۷ گلستان خصوصاً شهرک قصرقمشه، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارق از طریق پشت بام وارد منازل شده و با تخریب قفل اقدام به سرقت لوازم خرد می‌کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با توجه به مصوبات قرارگاه سرقت، کلیه پرونده‌ها تجمیع و صحنه‌های سرقت توسط کارشناسان بازدید و با توجه به اطلاعات و تحقیقات محلی سارق شناسایی و با استعلام از بانک‌های اطلاعاتی مشخص گردید وی به جرم سرقت درون خودرو در زندان تحمل حبس می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

سارق به ۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو اقرار کرد

سرهنگ “حبیبی” ادامه داد: متهم از زندان تحویل و به پلیس آگاهی انتقال و در تحقیقات علمی و پلیسی و پس از مواجهه با دلایل و مدارک، به ۲۱ فقره سرقت منزل اعتراف کرد .
این مقام انتظامی با بیان اینکه با راهنمایی متهم کلیه صحنه‌های سرقت بازسازی و در بازرسی از منزل وی مقادیری اموال مسروقه نیز کشف شد، به شهروندان توصیه کرد قبل از ترک منزل از قفل بودن تمامی ورودی های خانه اطمینان حاصل کنند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×