» شهرستان » افتتاح اداره آموزش و پرورش در شهر صدرا
شهرستان
کد خبر:33067 | ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵

افتتاح اداره آموزش و پرورش در شهر صدرا

پرتو جنوب

با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا صورت گرفت؛

افتتاح اداره آموزش و پرورش در شهر صدرا

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب ، اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا: طی مراسمی با حضور مسئولین استانی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرصدرا، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین علیه السلام؛ اداره آموزش و پرورش درشهر صدرا پس از سال‌ها افتتاح شد.

با حکم فرشید قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس؛ محمد جواد محمد علی نسب به مدت سه ماه به سرپرستی اداره آموزش و پرورش شهر صدرا منصوب شد.

علوی معاونت پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش فارس در مراسم افتتاح از تلاش ها و پیگیری های مجدانه شهردار؛ اعضای شورای اسلامی؛ امام جمعه و فرمانده سپاه شهر صدرا تشکر کرد و گفت: باهمت این عزیزان و پیگیری های شبانه روزی مسئولان صدرا که نشان از دغدغه مندی آنها برای دانش آموزان و فرهنگیان است این اتفاق مهم حاصل شد و ازین پس اداره آ.پ شهر صدرا به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

گفتی است؛ پیش از این فعالیت مدارس و بیش از ۲۰ هزار دانش آموز شهر صدرا زیر نظر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز اداره می شد که با افتتاح اداره آموزش و پرورش بخشی از دغدغه این مجموعه مرتفع خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×