» ورزشی » نوجوان بسیجی شهرستان کازرون قهرمان تکواندوی جهان
ورزشی
کد خبر:33530 | ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳

نوجوان بسیجی شهرستان کازرون قهرمان تکواندوی جهان

پرتو جنوب

غزال هوشمند، نوجوان بسیجی شهرستان کازرون قهرمان تکواندوی جهان شد.

به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون خبر داد: غزال هوشمند، ستاره درخشان تکواندوی شهرستان کازرون، با عملکردی درخشان در فینال وزن ۴۲- کیلوگرم، اولین مدال طلای مسابقات تکواندو ۲۰۲۴ کره جنوبی را در جهان به دست آورد.
وی گفت: ملی پوش شایسته، در دور نخست مبارزه خود با اقتدار کامل “گولو زمانلی” از جمهوری آذربایجان را با نتایج ۱۳ بر صفر و ۱۴ بر ۲ شکست داد و در ادامه، با پیروزی دو بر صفر مقابل “گوئن سان” از آلمان و “لونا تسیتاکی” از یونان، نشان از آمادگی بالای خود داد.
سرهنگ حیاتی ادامه داد: در مرحله یک‌چهارم نهایی نوجوان بسیجی غزال هوشمند نیز با غلبه بر “ریابوتنکو” از قزاقستان، به جمع چهار نفر برتر رقابت‌ها راه یافت و در یک مبارزه نفس‌گیر، با شکست “الینا خاموکوا” از روسیه، گامی بلند به سوی فینال برداشت.
وی تصریح کرد: در نهایت، در دیدار پایانی، غزال هوشمند با غلبه بر “یانگ” از چین، به مدال طلای ارزشمند این رقابت‌ها دست یافت و نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های تکواندوی جهان ثبت کرد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تبریک این مقام قهرمانی به همه ملت ایران و خصوصا خانواده خواهر بسیجی غزال هوشمند از برپایی مراسم جهت تجلیل از خواهر نوجوان بسیجی ورزشکار در شهرستان کازرون خبر داد.
غزال هوشمند در گفتگو با خبرگزاری بسیج، تمرینات فشرده و منظمی را عامل موفقیت خود در این دوره از مسابقات یاد کرد که با علاقه‌، تلاش و پشتکار این عنوان قهرمانی را کسب نموده است.
لازم به ذکر است که نوجوان بسیجی، غزال هوشمند، متولد۱۱ دی ماه سال ۱۳۸۵ در روستای عمویی از بخش مرکزی شهرستان کازرون، از اعضای پایگاه سمیه، حوزه مقاومت بسیج حضرت کوثر(س) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×