لندكروزر 40 ميلياردي قاچاق روانه پاركينگ شد
جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف لندكروزر قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در محور مواصلاتي شيراز-اصفهان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار يوسف ملكزاده در تشریح این خبر بيان كرد: ماموران پلیس راه سعادت شهر حين گشتزني در محور مواصلاتي اصفهان-شيراز به يك سواري لندكروزر كه در حال تردد بود مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر توقيف كردند.
وي خاطر نشان كرد: در بررسي اوليه و استعلام از سامانه پليس آگاهي مشخص شد خودرو فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.
جانشين فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، تصریح کرد: برابر نظر كارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، 40 میلیارد ريال برآورد شده است.
