» شهرستان » بازدید سرزده مدیر آموزش و پرورش کازرون از مدارس و پیگیری رفع مشکلات +تصاویر
شهرستان
کد خبر:34200 | ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶

بازدید سرزده مدیر آموزش و پرورش کازرون از مدارس و پیگیری رفع مشکلات +تصاویر

پرتو جنوب

در ادامه مجموعه بازرسی‌های سرزده مدیر آموزش و پرورش کازرون از مدارس شهرستان به جهت اطلاع از وضعیت آموزشی و پیگیری رفع کمبودها، صبح امروز امیرحسین جمشیدی معاون مدیرکل و مدیر این اداره به همراه کارشناسان حراست و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش کازرون، از برخی مدارس بازدید کردند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کازرون؛ در همین راستا ضمن بازدید از دبستان دخترانه شهید رضازاده کازرون، درخواست‌های این مجموعه از جمله در زمینه کادر آموزشی بررسی و دریافت شد.

پس از آن مدیر آموزش و پرورش کازرون با همراهان از دبستان احسایی روستای دوان بازدید و ضمن بررسی وضعیت آموزشی، قول پیگیری رفع نیازهای فضاسازی و تجهیز نوشت افزار داده شد.

در ادامه از دبستان ثامن الائمه (ع) روستای خیرات آباد بازدید به عمل آمد که مدیر آموزش و پرورش با دریافت درخواست‌ها و بررسی نیازهای این آموزشگاه، پیگیر مطالبات آن از جمله در زمینه اختصاص مربی پرورشی، حل مشکل برق، فضاسازی مدرسه و تجهیزات ورزشی شد.

جمشیدی در حین این بازدیدها ضمن حضور در جمع دانش‌آموزان و معلمان به بیان نکات و تذکراتی در زمینه اهمیت تعلیم و تربیت و ضرورت انتخاب مسیر درست برای پیشرفت و موفقیت هرچه بیشتر در زندگی و تحصیل پرداخت.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×