» شهرستان » تلاش برای رساندن صدرا به جایگاهی در شأن و منزلت ساکنان 
شهرستان
کد خبر:34355 | ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰

تلاش برای رساندن صدرا به جایگاهی در شأن و منزلت ساکنان 

پرتو جنوب

دومین دیدار صمیمانه سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا با شهروندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتوجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مهندس جعفر زاهدی دره‌شوری، سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا، در یک نشست صمیمی با شهروندان شهر صدرا و مراجعه کنندگان این شرکت دیداری صمیمانه برگزار کرد.

این دیدار که در دفتر مدیریت شرکت عمران شهر جدید صدرا برگزار گردید، فرصتی بود تا ساکنان شهر بتوانند به‌طور مستقیم مسائل و مشکلات خود را با مدیر ارشد این شرکت در میان بگذارند.

در این دیدار مهندس زاهدی دره شوری با بردباری و توجه خاصی به دغدغه‌ها و مشکلات مطرح‌شده از سوی مراجعه کنندگان گوش فردا داد و تلاش کرد تا پاسخ‌های کاملی ارائه دهند.

این نشست‌ها نشانگر اهمیت ارتباط مستقیم و نزدیک مدیریت شرکت با شهروندان است و می‌تواند نقشی کلیدی در بهبود خدمات و تسریع در حل مسائل شهری و ساکنان صدرا ایفا کند.

مهندس زاهدی دره شوری در پایان نشست بیان کرد: ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن نظرات و مشکلات آنان یکی از اصول اصلی و کاربردی این شرکت و مجموعه مدیریت آت است و امیدواریم با همکاری، همدلی و هم افزایی چندجانبه بین مدیریت شرکت، مردم شریف و دستگاه های مستقر در شهر صدرا بتوانیم این شهر را به جایگاهی در شأن و منزلت ساکنانش برسانیم.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا در حاشیه این دیدار از شهروندان خواست تا مشکلات و پیشنهادات خود را به این واحد انتقال دهند که بتوان با همکاری و مشارکت جمعی، راه‌حل‌های مناسبی برای بهبود زندگی شهروندی ارائه نمود.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×