» شهرستان » آغاز عملیات احداث کتابخانه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون
شهرستان
کد خبر:34379 | ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵

آغاز عملیات احداث کتابخانه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

پرتو جنوب

دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از آغاز عملیات احداث کتابخانۀ دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فارسی‌نژاد، ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان نمود: با هدف بهره‌وری بهینه و توسعۀ زیرساخت‌های پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان بزرگترین پروژۀ توسعه‌ای دانشگاهی در غرب استان فارس، کار احداث کتابخانۀ دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد ریال در دو طبقه و به مساحت ۷۲۰مترمربع، در دستور کار قرار گرفت.
وی در این زمینه افزود: پس از طی فرایندهای معمول و برگزاری مناقصه، این پروژه به پیمانکار واگذار شد و عملیات اجرایی آن از امروز، ۲۸مهرماه آغاز شده است. در قالب قرارداد منعقد شده، پیمانکار نسبت به تکمیل و آماده‌سازی بلوک C ساختمان دانشکده فنی و مهندسی اقدام خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود این پروژه ظرف یک‌سال آینده تکمیل و آمادۀ بهره‌برداری شود.
رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین خاطر نشان نمود: با احداث این پروژه، علاوه بر تأمین فضاهای سالن چند منظوره، سایر الزامات کتابخانه از جمله مخزن کتاب، قرائت‌خانه، سالن کنفرانس، مرکز فناوری و اطلاع‌رسانی کتابخانه، اتاق مدیریت و کارکنان، اتاق فهرست‌نویسی و بخش مرجع نیز احداث خواهند شد.
گفتنی است پیش از این، عملیات خاکبرداری و اجرای فونداسیون این دانشکده در زیربنایی به مساحت ۵هزار مترمربع که شامل سه بلوک با سازۀ بتنی می‌شود، دنبال شده بود. اکنون و با شروع به کار احداث کتابخانۀ ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، علاوه بر افزایش سرانۀ فضاهای کتابخانه‌ای و مطالعاتی این دانشگاه، امیدهای بیشتری برای احداث کامل ساختمان دانشکدۀ فنی و مهندسی نیز ایجاد شده است.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×