دستگيري عاملان قطع درختان جنگلي در سپیدان
فرمانده انتظامي سپیدان از دستگيري عاملان قطع درختان جنگلي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب؛ سرهنگ “ذبیح اله رضایی” در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر بيان کرد: ماموران انتظامي با اقدامات فني مطلع شدند 2 نفر در محور مواصلاتي سپیدان-ممسنی اقدام به قطع غير قانوني درختان جنگلي ميکنند که بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران انتظامي به محور مذکور اعزام و حين گشتزني به 2 دستگاه وانت نیسان مشکوک و آنها را مورد بررسي قرار دادند.
بیشتر بخوانید:
کشف ۱۰ تُن ریشه شیرینبیان از قاچاقچیان در فارس
فرمانده انتظامي سپیدان با بیان اینکه در بازرسي از اين خودروها 2 هزار و 200 کيلوگرم چوب بلوط کشف شد، گفت: چوبهاي کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و متهمین پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.
