بهره مندی بیش از 279 هزار مشترک برق فارس از پاداش مدیریت مصرف در ماه های خرداد و تیر
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از آغاز خرداد تا پایان تیرماه سال جاری، بیش از 856 هزار صورتحساب برق مصرفی برای مشترکان بخش خانگی این شرکت صادر شده که از این میزان حدود 279 هزار مشترک، مشمول دریافت پاداش صرفهجویی شدهاند. به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ علیرضا اسکندری، ارزش ریالی این پاداشها را بیش از76 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: مبلغ این پاداشها در قبوض مشترکان […]