برچسب زده شده با: احیای انرژی

احیای 44 میلیون کیلو وات ساعت انرژی در فارس در قالب “طرح مهتاب”

۱۴۰۵-۰۳-۳۱

از ابتدای سال جاری تاکنون و در قالب “طرح مهتاب”، 44 میلیون کیلو وات ساعت انرژی در فارس احیا گردید. به گزارش پرتو جنوب؛ رئیس گروه مدیریت انرژی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و در قالب طرح مهتاب (مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق)، به میزان 44 میلیون کیلووات ساعت انرژی ناشی از جمع آوری برق های غیرمجاز در شهرستان های محدوده فعالیت این شرکت احیا شده است. سعید […]

×