قتل عابر پیاده در تصادف عمدی و فرار از محل حادثه
فرمانده انتظامي “مرودشت” از دستگيري قاتل و همدستش که در برخورد عمدی پژو با خانم 32 ساله وی را به قتل رسانده بودند در این شهرستان خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت و گو با خبرگزاري پليس، در اين خصوص اظهار داشت: چهاردهم مهرماه سال جاري، در پي تماس يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر تصادف خودرو پژو 405 با عابر پیاده در یکی از […]