كشف موتورسيكلتهاي سرقتي از بهبهان و تهران در شهرستان رستم
فرمانده انتظامي رستم از كشف 2 دستگاه موتورسيكلت با سابقه سرقت از استانهاي خوزستان و تهران در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “سیدعبدالمحمد نازیدوک” در گفتوگو با خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامي اين فرماندهي حين گشتزني در سطح حوزه استحفاظي به 2 دستگاه موتورسيكلت كه به صورت بلاصاحب در حاشيه خيابان رها شده بودند مشكوك شده و آنها را مورد بررسي قرار دادند. وی […]