انبار 2 هزار ميلياردي احتكار شكر در اقليد لو رفت
فرمانده انتظامي استان فارس از شناسايي و كشف يك انبار احتکار شكر به ارزش 2 هزار ميليارد ريال در شهرستان اقليد خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سردار رهامبخش حبيبي در گفتوگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر بيان كرد: ماموران پلیس آگاهي اقليد با انجام اقدامات فني با همكاري كاركنان اداره تعزیرات حکومتی به سر نخهايي از احتكار مقادير زيادي شكر در انبار كارخانه قند اين شهرستان مطلع شده و بررسي […]