دستگيري سارق دوربين هاي مدار بسته
فرمانده انتظامي لارستان از دستگيري سارق دوربين هاي مدار بسته در عمليات ماموران کلانتري 13 شهر لطيفي خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “سيد محمد يوسفي” در گفت و گو با خبرگزاري پليس فارس، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت دوربين هاي مداربسته اماکن در سطح شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت. وي افزود: در اين راستا ماموران کلانتري 13 شهر لطيفي سارق را شناسايي و […]