ارتش آمریکا حمله مجدد به ایران را تایید کرد
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه (سنتکام) بار دیگر تجاوز به ایران و نقض آتش بس را تایید کرد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سنتکام شنبه شب به وقت محلی اعلام کرد: نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیرماه)، به دستور فرمانده کل قوا (دونالد ترامپ)، حملات بیشتری را علیه چندین هدف در ایران انجام دادند. سنتکام مدعی شد: پس از حملات دیروز ایالات متحده […]