برچسب زده شده با: مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس

بيش از321 هزار مشترك خانگی فارس مشمول پاداش صرفه جويي مصرف برق شدند

۱۴۰۳-۰۶-۱۱

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس گفت: از ابتدای شروع برنامه های مدیریت مصرف در خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری بيش از 321 هزار مشترك خانگی استان فارس مشمول دریافت قبض برق رایگان و پاداش صرفه جويي مصرف برق شدند. به گزارش پرتو جنوب؛ حمیدرضا کریمی فرد ادامه داد: از مجموع 857 هزار و 476 قبض صادر شده برای مشترکان خانگی شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت در استان فارس در بازه زمانی […]

×