برچسب زده شده با: هفته صرفه‌جویی در مصرف آب

آمادگی کامل آبفا شیراز برای عبور از تنش آبی تابستان

۱۴۰۵-۰۴-۰۱

هیچ قطعی دائمی آب در شیراز وجود ندارد بهمن بهروزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، در نشست خبری هفته صرفه‌جویی به تشریح پروژه‌های این شرکت پرداخت. به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، از آمادگی کامل این شرکت برای عبور بدون تنش از تابستان ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: مجموعه‌ای از پروژه‌های بزرگ و زیرساختی در سال‌های […]

×