اختلاس 180 میلیارد تومانی توسط کارمند متخلف بانک در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارمند متخلف يکي از بانکهاي شهرستان “اوز” که با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود، یک هزار و 800 میلیارد ريال برداشت غيرمجاز کرده بود، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “عزیزاله ملکی” در تشریح جزییات این خبر بيان كرد: در پی گزارشات واصله از نماينده يكي از بانكهاي خصوصی در شهرستان “اوز” مبنی بر برداشت وجه غیر قانونی […]