دستگیری عاملین بی نظمی در بیمارستان قائمیه
فرمانده انتظامي کوهچنار از دستگيري 2 نفر که با عربده کشی باعث بی نظمی در بيمارستان شهید “فرج الله رضازاده” شهر قائمیه شده بودند، خبر داد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “حسینعلی شیروانی” در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پي اعلام درگيري منجر به اخلال در نظم عمومی در بیمارستان شهر قائمیه، بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل اعزام شدند. وي افزود: در بررسیهای اولیه مشخص شد که […]