دستگيري سارقان به عنف در شيراز
فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارقان به عنف توسط ماموران این فرماندهي خبر داد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” اظهار داشت: در پی اعلام مركز فوريتهاي پليسي 110 مبنی بر انجام چند فقره سرقت به عنف موبایل توسط 3 نفر با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محلههای شهرستان شيراز، بررسی موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: روز […]