17 مشترک خوش مصرف استان فارس، برنده جایزه 100 میلیون ریالی شدند
17 مشترک خوش مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته 15درصد کاهش داده بودند، به قیدقرعه برنده جایزه نقدی 100 میلیون ریالی پویش ” با انرژی” شدند. به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبر گفت: این 17 نفرکه از شهرستانهای مختلف استان فارس هستند، با کاهش مصرف برق خود در مقایسه با […]