تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در کوهچنار
فرمانده انتظامي کوهچنار از اجراي حکم تخريب 11 واحد صنفي غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “حسینعلی شیروانی” در گفتوگو با خبرگزاری پليس، در تشريح اين خبر بیان کرد: در پی دادخواست اداره راهداری شهرستان و برابر احکام صادره از مراجع قضائي مبني بر ساخت و ساز چندين واحد صنفي غيرمجاز در حريم جاده و اراضی ملی، موضوع در دستور کار انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در اين عمليات اجرايي که با حضور معاون دادستان، کارکنان اداره راهداری و سازمانهاي مرتبط در چندین نقطه صورت گرفت، 11 واحد صنفی که به صورت غيرمجاز و در حريم جاده ساخته شده بود تخريب شد.
فرمانده انتظامي کوهچنار از همکاري خوب و صميمانه مردم در اجراي اين طرحها تشکر و از آنان خواست تا با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز، مراتب را با تلفن 110 به پليس گزارش کنند.
