دستگیری سارق سیم و کابل برق در کازرون
فرمانده انتظامي شهرستان کازرون از دستگيري سارق سيم و کابل برق توسط ماموران کلانتری 12 خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “بیژن بارسالاری” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان کازرون، بررسی موضوع با هدف کشف سرقتها در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با افزایش و هدفمندسازی گشتهای انتظامی، ماموران کلانتری “12حضرتی” در این خصوص یک سارق حرفهای و سابقه دار را هنگام سرقت دستگیر کردند.
بیشتر بخوانید:
کشف ۹ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در کازرون
فرمانده انتظامي کازرون با بیان اینکه سارق در بازجویی فنی پلیس به ارتکاب 6 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
