» شهرستان » شتاب‌بخشی به تکمیل پروژه‌های عمرانی با بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی املاک
شهرستان
کد خبر:62346 | ۴ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۰۷:۰۸

شتاب‌بخشی به تکمیل پروژه‌های عمرانی با بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی املاک

پرتو جنوب 0

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشستی مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، بر اهمیت راهبردی مولدسازی املاک به عنوان ابزاری برای تأمین منابع پایدار و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام حوزه سلامت تأکید کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» در این نشست که با هدف بررسی آخرین وضعیت املاک دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های قانونی مولدسازی برگزار شد، با اشاره به اهمیت این طرح در پیشبرد اهداف کلان سلامت استان، اظهار داشت: مولدسازی دارایی‌های راکد، نه یک گزینه، بلکه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای مدیریت هوشمندانه منابع در شرایط کنونی است.
وی افزود: نگاه ما در این مسیر، تبدیل دارایی‌های راکد به سرمایه‌های پویا و فعال است تا بتوانیم از این طریق، بخش قابل‌توجهی از بودجه مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی و بهداشتی را تأمین کنیم.

تبدیل دارایی‌های راکد به فرصت‌های خدمت‌رسانی
دکتر کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌های جدید، پایش دقیقی از املاک دانشگاه صورت گرفته و هدف این است که با بهره‌گیری از هم‌افزایی با استانداری فارس و سایر دستگاه های اجرایی، موانع اداری و حقوقی پیش‌روی مولدسازی را به حداقل برسانیم.
وی تاکید کرد: اولویت نخست دانشگاه، تکمیل پروژه‌هایی است که با بهره‌برداری از آن‌ها، سرانه بهداشتی، تخت‌های بیمارستانی و فضای فیزیکی خدمت‌رسانی به مردم به‌طور مستقیم افزایش یابد.

تأکید بر همکاری‌های فرابخشی برای تسریع در فرآیندها
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با قدردانی از رویکرد حمایتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این نشست‌های تخصصی و اجرایی، فرآیند مولدسازی املاک دانشگاه با سرعت و دقت بیشتری دنبال شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شاهد بهره برداری و به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی کلیدی در سطح استان باشیم.
در این نشست، ضمن بررسی چالش‌های پیش‌رو و هماهنگی برای تسهیل فرآیندهای قانونی در کارگروه‌های استانی، بر لزوم رعایت دقیق ضوابط و مقررات، همراه با حفظ منافع دانشگاه نیز تأکید شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×