کشف 1300 لیتر گازوئیل فاقد مجوز در شیراز
فرمانده انتظامي شیراز از کشف 1300 ليتر گازوئیل فاقد مجوز در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان ” در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستاي طرح برخورد با قاچاق كالا و ارز، روز گذشته ماموران کلانتری “40 سلطان آباد” این شهرستان، با دریافت اخباری مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق و خرید و فروش غیر قانونی گازوئیل در یک باب منزل در یکی از محله های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وي افزود: در بازرسي از محل اعلامی، مقدار 1300 لیتر گازوئیل فاقد مجوز در چند مخزن نگهداری سوخت، کشف شد.
سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را قریب به 900 میلیون ریال برآورد کردند.
بیشتر بخوانید:
کشف بیش از ۶ تن انواع اسنک و پفک غیربهداشتی در شیراز+تصاویر
فرمانده انتظامي شیراز با بيان اينكه، صاحب منزل در این رابطه دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، از مردم خواست شهروندان در صورت اطلاع از فعاليتهاي قاچاقچيان سوخت، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
