کشف محموله سنگين ترياك توسط کلانتری 37 بهارستان شیراز
فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 222 كيلوگرم ترياك در بازرسي از يك منزل خالی از سکنه توسط ماموران کلانتری “37 بهارستان” شیراز خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “عزیزاله ملکی” در تشریح جزییات این خبر اظهار كرد: در راستاي طرح مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران کلانتری “37 بهارستان” شیراز با اقدامات فنی و تخصصي از دپو محموله سنگين ترياك در منزلی خالی از سکنه در يكي از محلههاي این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي تصريح كرد: ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضایي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل موفق شدند 222 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف كنند.
بیشتر بخوانید:
کشف ۲۳۵ کیلوگرم تریاک در اطراف معدنی متروکه توسط پلیس فارس
فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه تلاش برای شناسایی مالک و قاچاقچی مواد مخدر با جدیت ادامه دارد، به نقش پررنگ و تاثيرگذار مردم در برخورد با قاچاقچيان اشاره و تاكيد كرد: اين استان محل ناامني براي سوداگران مرگ ميباشد و اين فرماندهي در طول شبانهروز آماده دريافت هرگونه اخبار و موارد مشكوك از طريق مركز فوريتهاي پليسي 110 است.
