» سیاسی » اعلام جزئیات مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید آیت‌الله رئیسی
سیاسی
کد خبر:24974 | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴

اعلام جزئیات مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید آیت‌الله رئیسی

پرتو جنوب

مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌آلله سید ابراهیم رئیسی طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از ایسنا، مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش صبح فردا سه‌شنبه از ساعت ۹:۳۰ از محل میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و تشییع خواهد شد و سپس پیکر مطهر رئیس جمهور به قم منتقل شده و از جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران توسط مردم بدرقه و تشییع می‌شود.

در ساعات پایانی شب سه شنبه پیکرها برای مراسم وداع به مصلی تهران انتقال خواهند یافت و صبح روز چهارشنبه برنامه تشییع حضرت آیت الله رئیسی و همراهان با اقامه نماز توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی در تهران ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: 

چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است/ لغو امتحانات تا پایان هفته

صبح روز پنجشنبه نیز با توجه به تعلق خاطر شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی به مردم بیرجند و نمایندگی این مردم شریف در مجلس خبرگان رهبری، برنامه تشیع در استان خراسان جنوبی و در شهر بیرجند برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر مطهر ایشان برای تشییع و تدفین در حرم حضرت علی بن موسی الرضا به مشهد مقدس انتقال خواهد یافت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×