» شهرستان » انتصاب مسئول جدید روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کازرون
شهرستان
کد خبر:34234 | ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴

انتصاب مسئول جدید روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کازرون

پرتو جنوب

مسئول جدید روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کازرون منصوب شد.

به گزارش پرتو جنوب؛ طی حکمی از سوی امیرحسین جمشیدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، سیدیاسر مرتضوی به عنوان کارشناس روابط عمومی این اداره منصوب شد.

شایان ذکر است که از جمله سوابق وی می‌توان به مسئولیت روابط عمومی های فرمانداری ویژه شهرستان، دفتر امام جمعه کازرون، دفتر نماینده مردم در مجلس و خبرنگار و سردبیر رسانه خبری شهرستان اشاره کرد.

گفتنی است پیش از این حمیدرضا بشکار این مسئولیت را بر عهده داشت.

در متن این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای سیدیاسر مرتضوی
«نظر به ‌مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «کارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کازرون» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری، با توجه به نقش مؤثر روابط عمومی در ارتباط با مخاطبین و تعامل با ادارات، و با برنامه‌ریزی، تلاش و همکاری با همه بخش‌های مجموعه، ارتباط نزدیک و تعامل با اصحاب رسانه، تهیه و ارسال گزارش فعالیت‌های مجموعه، برنامه‌ریزی جهت تنویر افکار عمومی و اجرای شیوه‌های مناسب برای رشد کمی و کیفی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی موفق و مؤید باشید.

از خداوند سبحان موفقیت روزافزون شما را در این مسئولیت خطیر و استمرار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می‌نمایم.»

امیرحسین جمشیدی
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×