» شهرستان » تجلیل از معاون ثبت احوال کازرون به جهت فعالیتهای پژوهشی
شهرستان
کد خبر:25550 | ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸

تجلیل از معاون ثبت احوال کازرون به جهت فعالیتهای پژوهشی

پرتو جنوب

از مهدی سعادت پور، معاون ثبت احوال کازرون به سبب فعالیت های شایان توجه در حوزه پژوهش، تحلیل و احصاء آمارهای جمعیتی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان فارس؛ در مراسم افتتاح مرکز رصد جمعیت استان فارس از مهدی سعادت پور معاون ثبت احوال کازرون که از فعالان حوزه پژوهش، تحلیل و احصاء آمارهای جمعیتی به شمار می رود، تقدیر بعمل آمد.
این مراسم با حضور دکتر قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس،  هاشمی مدیرکل ثبت احوال فارس و جمعی از مدیران و مسئولین لشکری و کشوری برگزار گردید.

مدیرکل ثبت احوال فارس در تشریح فعالیت های این مرکز گفت: در این مرکز، آما‌رهایی در خصوص وقایع چهارگانه شامل ازدواج، طلاق، تولد و مرگ افراد به متولیانی که در زمینه جمعیت و دستگاه‌های مرتبط فعالیت می‌کنند، ارایه می‌شود.
هاشمی افزود: در این مرکز آمار وقایع چهارگانه هر شهرستان به تفکیک ثبت می‌شود.

وی همچنین از راه اندازی مرکز چاپ متمرکز شناسنامه استان در ساختمان مرکزی ثبت احوال فارس خبر داد و افزود: تسریع در روند صدور تعویض شناسنامه افراد، افزایش بهره وری و کاهش سفر‌های درون شهری به منظور مراجعه به مراکز ثبت احوال از اهداف این طرح است.
به گفته هاشمی، اکنون حدود یک و نیم میلیون شناسنامه قدیمی یا همان جلد قرمز در فارس وجود دارد که افراد باید برای تعویض آن اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×