» شهرستان » توقف خدمت ممنوع
شهرستان
کد خبر:25895 | ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱

توقف خدمت ممنوع

پرتو جنوب

تکمیل پروژه انتقال آب از سد چشمه عاشق به مجموعه روستاهای بخش قطرویه شهرستان نی ریز

محسن پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در جریان هشتادمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس و در ادامه برنامه سفرهای جهادی، با حضور در شهرستان نی ریز، ضمن بازدید از طرح های عمرانی این شهرستان با حضور فرماندار شهرستان نی ریز و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استانی و مقامات محلی، به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نی ریز پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، بازدید از پروژه انتقال آب از سد چشمه عاشق نی ریز به مجموعه روستاهای ریزآب بخش قطرویه شهرستان نی ریز از دیگر برنامه های سفر جهادی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به شهرستان نی ریز بود.

پاپری زارعی در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه توقف خدمت رسانی به مردم پس از شهادت شهید حضرت آیت الله رئیسی(ره) و همراهان شهیدش، ممنوع است؛ دستورات جهادی برای تسریع در روند حل مشکلات و نهایی شدن این پروژه را صادر کرد.

بازدید از سالن ورزشی در حال احداث روستای کارگاه دهستان ریزآب بخش قطرویه شهرستان نی ریز از دیگر برنامه های سفر جهادی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به شهرستان نی ریز بود.

*بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان قرآنی استهبان

در جریان هشتاد و یکمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس و در ادامه برنامه سفرهای جهادی نیز صورت گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در ادامه ی برنامه های سفرهای جهادی، از پروژه تکمیل محوطه سازی بیمارستان جدید الاحداث شهر استهبان بازدید نمود و در راستای عملیاتی شدن این پروژه، قول مساعد داد.

یادآور می شود؛ سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، پیش از این در قالب سفرهای جهادی به فارس، از شهرستان های مرودشت، زرقان، کازرون، کوه چنار، خرامه، جویم، لارستان و نی ریز بازدید نموده بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×