» شهرستان » جلسه هم اندیشی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون با انبوه سازان
شهرستان
کد خبر:18968 | ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴

جلسه هم اندیشی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون با انبوه سازان

پرتو جنوب

در راستای احیای بافت فرسوده و ناکارآمد، جلسه هم اندیشی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون با انبوه سازان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب؛ جلسه هم اندیشی جهت احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان و جمعی از انبوه سازان در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.


در ابتدای این جلسه سهراب جبری رئیس شورای اسلامی شهر کازرون هدف از تشکیل این جلسه را حل مشکلات شهر و به ویژه بافت های فرسوده با مشارکت انبوه سازان و سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: شهر کازرون شهری تاریخی و دارای قدمت زیادی است که در مرحله اول بافت ها و املاکی که ارزش تاریخی دارند با استعلام از اداره میراث فرهنگی حفظ خواهیم کرد و پس از آن املاکی که از نظراداره میراث فرهنگی فاقد ارزش تاریخی و بلامانع اعلام شده اند با کمک شما انبوه سازان و سرمایه گذاران احیا می نماییم.

بیشتر بخوانید:

تایید طرح ساماندهی میدان شهدا، ورودی جاده فراشبند و میدان امام حسین کازرون در شورای ترافیک استان

سپس معاون فنی و عمرانی شهرداری جزئیات طرح احیای بافت فرسوده و ناکارآمد را تشریح کرد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در مورد بافت های فرسوده و ناکارآمد بسته های تشویقی برای انبوه سازان و فعالان صنعت ساختمان سازی و ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد در نظر گرفته شده است.
مهندس مجید احمدی ضمن تشریح جزئیات بسته های تشویقی بر ضرورت تعامل و همکاری ادارات خدمات رسان با شهرداری و انبوه سازان در راستای اجرای این طرح تاکید کرد.
در ادامه انبوه سازان موانع و مشکلات پیش رو را عنوان کردند و از مجموعه شهرداری خواستند تا با هماهنگی دیگر ادارات نسبت به رفع موانع اقدام شود.

خبرنگار: الهه ضرغام

Print Friendly, PDF & Email
  • ×