» حوادث » دستگيري سارقان سریالی تحت تعقیب  پلیس هرمزگان در فارس
حوادث
کد خبر:40782 | ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲

دستگيري سارقان سریالی تحت تعقیب  پلیس هرمزگان در فارس

پرتو جنوب 0

فرمانده انتظامي آباده از دستگيري اعضای باند سارقان سریالی منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب؛ سرهنگ “محمدرضا رضايي” در گفت‌وگو با خبرگزاری پليس، اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي آباده حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی با اقدامات فنی مطلع شدند 3 سارق که تحت تعقیب پلیس آگاهی هرمزگان هستند در محور مواصلاتی اصفهان-شیراز تردد می‌کنند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا طرح مهار را اجرا و با اقدامات تخصصی موفق شدند خودرو سارقان را شناسایی و آن را توقیف کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف ۸ میلیارد طلای مسروقه از سارق

فرمانده انتظامي آباده با اشاره به اینکه در این خصوص 3 نفر سارق دستگیر و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که از سارقان حرفه‌ای هستند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ “رضایی” از شهروندان درخواست کرد به هشدارها و توصيه‌هاي پليس توجه کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×