» اجتماعی » سردار حبیبی: یاد وخاطره شهدا وجانبازان را زنده نگه داریم
اجتماعی
کد خبر:32220 | ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹

سردار حبیبی: یاد وخاطره شهدا وجانبازان را زنده نگه داریم

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی استان فارس صبح امروز با حضور در برنامه کاشانه مهر سیمای مرکز فارس ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: یاد و خاطره شهدا و جانبازان را باید زنده نگه داریم.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در این برنامه، بیان داشت: باید قدر شهدا و جانبازان را دانست؛ چرا که آنها ابراز محبت و دوست داشتن خود به مردم را با تقدیم کردن اعضا و جوارح خود در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند.
وی ضمن بیان خاطرات شیرینی از آبادان و خرمشهر در آن دوران، از فداکاری‌ها و رشادت‌های جوانان از جمله شهید رحمان درویشی یاد کرد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را برای ازبین بردن یاد شهدا و جانبازان بکار بسته است که باید با بصیرت و هوشیاری لازم آنها را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه ۶ بار در طول جنگ تحمیلی مجروح شدم، اظهار داشت: باید قدر مادران رزمندگان و شهدا را بدانبم؛ چنانکه مادران شهیدی هستند که خبر از فرزندان خود بعد از سال ها ندارند و چه صبری دارند یا هر وقت که ما به دیدار آنها می‌رویم آنها می گویند “هرگاه شما را می بینیم همانند زمانی است که فرزند خود را مشاهده می کنیم”.
سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه در حال حاضر جنگ اصلی در میدان فضای مجازی است، گفت: باید در این زمینه آگاهی‌ها را افزایش دهیم و ضمن اعتماد به جوانان بستر لازم را برای رشد آنها فراهم کنیم، به امید آنکه خدمتگزار خوبی برای آنها باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×