» شهرستان » لزوم مراجعه والدین متقاضی سرویس مدارس برای ثبت نام به سامانه سپند
شهرستان
کد خبر:25892 | ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱

لزوم مراجعه والدین متقاضی سرویس مدارس برای ثبت نام به سامانه سپند

پرتو جنوب

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کازرون گفت: والدین متقاضی سرویس مدارس فقط تا پایان خردادماه مهلت دارند درسامانه سپند ثبت نام کنند ، تا با مشخص شدن متقاضیان برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کازرون؛ مهندس محسن یزدانی افزود: سامانه کشوری سپند (سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی) با هدف ساماندهی، مدیریت و نظارت بهینه بر حمل و نقل دانش‌آموزی و رصد و پایش ناوگان شرکت‌ها راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: تعدادی از شرکت هایی که در شهر کازرون دارای صلاحیت هستند برای ارائه خدمات سرویس دانش آموزان ثبت نام کرده اند.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری با بیان اینکه استفاده از سامانه سپند برای رانندگان متقاضی و شرکتهای پیمانکاری الزامی است ادامه داد؛ رانندگان و شرکت های پیمانکاری پس از ثبت نام می بایست تمامی مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ نمایند.

مهندس یزدانی ابراز امیدواری کرد، با اجرای طرح سامانه سپند خدمات سرویس مدارس با کیفیت بهتری انجام شود.

وی همچنین در خصوص استفاده از سرویس مدارس برای فرزندان گفت: والدین عزیز برای جابجایی دانش آموزان خود می توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ به آدرس www.Irtusepand.ir مراجعه و درخواست خود را در سامانه سپند ثبت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×