» شهرستان » وزیر راه: طولانی شدن ۱۴ ساله پروژه حفر تونل محرم هیچ دلیل قانع کننده ای ندارد
شهرستان
کد خبر:32364 | ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴

وزیر راه: طولانی شدن ۱۴ ساله پروژه حفر تونل محرم هیچ دلیل قانع کننده ای ندارد

پرتو جنوب

وزیر راه و شهرسازی در اعتراض به طولانی شدن روند احداث تونل محرم گفت: طولانی شدن ۱۴ ساله پروژه حفر تونل محرم هیچ دلیل قانع کننده ای ندارد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوهچنار؛ در دیداری که دکتر غلامرضا دهقان ناصر آبادی پیرامون پروژه های راهداری و مسکن ملی شهرستان های کازرون و کوهچنار، بر اتمام هر چه سریعتر پروژه احداث تونل محرم تاکید ویژه ای گردید به طوری که دکتر صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی خطاب به خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور نسبت به طولانی شدن پیشرفت این پروژه شدیدا اعتراض کرده و این تاخیر را بدون دلیل قانع کننده دانست.

در این جلسه وزیر راه به مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور دستور داد که کلیه اقدامات از جمله استقلال طرح، تامین منابع و سایر اقداماتی که در روند اتمام این پروژه تسریع می کند ظرف مدت یک ماه صورت پذیرد و نتیجه به مقام عالی وزارت اعلام گردد.

لازم به ذکر است که احداث تونل محرم مسیر کازرون به بوشهر را ۱۵ کیلومتر کوتاه تر کرده و از جمله مطالبات چند دهه گذشته مردم شهرستان کازرون بوده است که در سال ۸۹ توسط وزیر وقت راه و با پیگیری های دکتر دهقان ناصرآبادی(نماینده وقت کازرون در مجلس هشتم) کلنگ آن به زمین خورد و متاسفانه تاکنون روند اجرایی احداث آن با روندی آهسته کماکان ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×