» شهرستان » پایگاه امداد و نجات بین شهری لامرد کلنگ‌زنی شد
شهرستان
کد خبر:33901 | ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵

پایگاه امداد و نجات بین شهری لامرد کلنگ‌زنی شد

پرتو جنوب

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: پایگاه‌های امداد و نجات خیرساز هلال‌احمر شهرستان لامرد، گامی موثر در ارتقای خدمات امدادی منطقه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان فارس، حسین درویشی در آئین کلنگ‌زنی عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان لامرد که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه که در حد فاصل شهر لامرد به مهر قرار دارد، در زمینی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۸۵ مترمربع طراحی شده و هدف از احداث آن افزایش سرعت و کیفیت خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای و دیگر بحران‌ها است.

وی همچنین با اشاره به همکاری منابع طبیعی در اهدای زمین این پایگاه افزود: ساخت این پایگاه با حمایت خیر نیک‌اندیش مرحوم «حاج‌محمد صفری لامردی» انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس تصریح کرد: اعتبار لازم برای احداث، بهره‌برداری و تجهیزات فنی و تخصصی این پایگاه ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

درویشی با بیان اهمیت این پروژه خاطرنشان کرد: وجود این پایگاه به تسهیل در امدادرسانی جاده‌ای و همچنین به عنوان یک مرکز آماده در حوادث طبیعی کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: این پروژه، گامی بزرگ در راستای ارتقای امکانات امدادی شهرستان لامرد و خدمت‌رسانی بهتر به هم‌وطنان بوده و امید است که با تکمیل آن، پاسخگویی به حوادث به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×