پرونده سارق با 8 فقره سرقت بسته شد
فرمانده انتظامي شيراز از شناسايي و دستگيري سارق درون خودرو با 8 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعيل زراعتيان” در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات آن در شهرستان شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي”یگان امداد” قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي با اقدامات فنی موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند و وی را با هماهنگي قضايي دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شيراز با بيان اينكه متهم در بازجویی اولیه به 8 فقره سرقت خودرو و درون خودرو اقرار کرد، گفت: پس از تشکیل پرونده سارق براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.
