پلمب 11 واحد صنفي متخلف در کازرون
فرمانده انتظامي شهرستان کازرون از پلمب 11 واحد صنفي متخلف در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان در گفتوگو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در راستاي برخورد با صنوف متخلف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف شهرستان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي به اجرا در آمد.
وي افزود: ماموران با همکاري مسئولان اتحاديههاي صنفي از 30 واحد صنفي در رستههاي مختلف در سطح شهرستان بازديد كردند.
فرمانده انتظامي کازرون ادامه داد: در همين راستا 11 واحد صنفي به دليل نداشتن پروانه كسب يا عدم رعايت ضوابط صنفي پلمب و به 19 واحد صنفی هم تذکر داده شد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام تداوم اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريتهاي پليسي 110 گزارش دهند.
