» حوادث » کشف انبار ۲۲۰ میلیاردی کالای قاچاق در کازرون
حوادث
کد خبر:26308 | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲

کشف انبار ۲۲۰ میلیاردی کالای قاچاق در کازرون

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس کازرون در بازرسی از یک انبار موفق شدند انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال را کشف کنند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “یوسف ملک‌زاده” با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر  نگهداری تعداد قابل توجهی کالای قاچاق در یک انبار در یکی از محلات شهرستان کازرون، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از صحت خبر، ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۲۰ دستگاه گوشی شارژی پاناسونیک بیسیم دستی، ۲۲ دستگاه کلید دو طرفه تابلو برق، ۳۸ دستگاه کیبورد، ۲۰ عدد هدفون ۵۰۰VH و ۳ هزار و ۱۹۰ پایه دندان ایمپلنت خارجی قاچاق کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در کازرون

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار “ملک‌زاده” با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، خاطر نشان کرد: پلیس آمادگی دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه قاچاق را برای برخورد قانونی با قاچاقچیان را دارد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×