» آرشیو » آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی شیراز 
آرشیو - حوادث
کد خبر:10034 | ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی شیراز 

پرتو جنوب

صبح امروز آتش سوزی گسترده انبار مخازن گازوئیل و پنتان در خیابان کارگر شهرک صنعتی شیراز به وقوع پیوست.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، صبح امروز یکم شهریورماه در ساعت ۹:۴۱ گزارشی مبنی بر یک آتش‌سوزی گسترده‌ در خیابان کارگر شهرک صنعتی شیراز، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد که حریق در انبار مخازن گازوئیل و پنتان در یک کارخانه‌ی تولید ساندویچ پنل و فوم‌های صفحه‌ای در شهرک صنعتی شیراز روی‌ داده‌ است.
تیم‌های عملیاتی امدادی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های ۱۶-۱۸-۳-۱۷-۶-۵-۱۲-۱۳-۱۵-۹-۱۴-۱۱-۴-۷-۱۰-۸-۱ به همراه ۲۵ دستگاه خودرو اطفایی سنگین، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در تشریح حادثه گفت: متاسفانه حریق بسیار گسترده‌است و تمامی سوله‌های کارخانه را در بر گرفته که تیم های عملیاتی از جهات مختلف نسبت به اطفاء و جلوگیری از گسترش حریق اقدام نموده اند. همچنین در حال حاضر چند مخزن گاز تحت فشار در موقعیت آتش سوزی‌ست که تمرکز نیروهای عملیاتی بر جلوگیری از انفجار این مخازن و آتش‌سوزی بیشتر است.

عیدی‌پور عنوان کرد: در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی از ۱۷ ایستگاه و حدود ۲۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، در محل حادثه حضور دارند و تخلیه‌ی کارخانه‌ی مجاور در حال حاضر انجام شده و عملیات اطفاء حریق و پیشگیری از گسترش حریق به سمت مخازن تحت فشار، به طور هم‌زمان در حال اجراست و اولویت با کنترل مخازن‌گاز تحت فشار است.

 

Print Friendly, PDF & Email
  • ×