» آرشیو » روایت فرخ نعمتی از حضورش در سریال تاریخی «آتش و باد»
آرشیو - فرهنگی هنری
کد خبر:1266 | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲

روایت فرخ نعمتی از حضورش در سریال تاریخی «آتش و باد»

پرتو جنوب

فرخ نعمتی گفت: داستان سریال «آتش و باد» از یک جریان واقعی الهام گرفته شده است و قصه‌های متنوع و جذابی را در سریال شاهد هستیم.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرخ نعمتی باریگر سینما و تلویزیون درباره سریال«آتش و باد»گفت: در سریال«آتش و باد» نقش مباشر خان را بازی می‌کنم، این سریال روایتگر دوره مشروطه است و مشروطه جز دوره‌هایی به شمار می‌آید که مردم شناخت بیشتری نسبت به آن دارند.

وی افزود: داستان این سریال در شیراز اتفاق می‌افتد و سریال آتش و باد، ولی یکی از عمیق‌ترین فیلمنامه‌هایی است که من دیده‌ام. سه آدم باسواد چهار سال روی موضوعی تحقیق کرده‌اند تا به صورت فیلمنامه درآمده و ساخته شود. از همین تحقیقات می‌توان به عنوان مرجع استفاده کرد.

بازیگر سریال مدار صفر درجه عنوان کرد: داستان سریال«آتش و باد» از یک جریان واقعی الهام گرفته شده است و قصه‌های متنوع و جذابی را در سریال شاهد هستیم. مخاطبان علاقمند و حرفه‌ای از سریال استقبال خواهند کرد.

نعمتی اظهار کرد: هر مقطع تاریخی اگر درست ارائه شود، طرفداران خودش را خواهد داشت و خیلی از مقاطع تاریخی هنوز برای ما ناشناخته است و باید به این نکته توجه کنیم که زمان تحقیق برای ساخت یک اثر تاریخی بسیار حائز اهمیت است و باید زمان بسیاری برای تحقیق و بررسی یک مقطع تاریخی داشته باشیم تا با تسلط کافی کار خوبی را برای مخاطب آماده کنیم.

گفتنی است «آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرود‌های تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.

سریال آتش‌وباد قرار بود در ۴۵ قسمت روی آنتن برود، اما با توجه به قرار گرفتن آن در کنداکتور نوروز و رمضان و کوتاه شدن زمان هرقسمت، تعداد آن به ۵۸ قسمت افزایش پیدا کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×