» آرشیو » برگزاری آزمون مقطع درجه داری پلیس به مناسبت هفته انتظامی در فارس
آرشیو - حوادث - شهرستان
کد خبر:13444 | ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۷

برگزاری آزمون مقطع درجه داری پلیس به مناسبت هفته انتظامی در فارس

پرتو جنوب

در اولین روز از هفته انتظامی، آزمون کتبی مقطع درجه داری پلیس با حضور ۶۱ داوطلب در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “محمد داودی”، ضمن تبریک هفته انتظامی، اظهار داشت: پنجمین مرحله آزمون کتبی مقطع درجه داری در سال جاری در اولین روز از گرامیداشت هفته انتظامی، با حضور ۶۱ داوطلب در مجتمع شهید فعال شیراز برگزار شد.
وی افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن . متعهد و بسیجی در مقاطع پیمانی ۵ سال درجه داری (مرد) با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی( کلیه رشته ها)، ثبت نام به عمل می آورد.
سرهنگ داودی گفت: علاقمندان می توانند جهت تطبیق شرایط و تکمیل فرم ثبت نام تا اطلاع ثانوی هر روز هفته (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در شیراز- بلوار سلمان فارسی- خیابان سفر- نبش خیابان شهید محمدیان فرد مراجعه نمایند.
رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس شرایط و مدارک ثبت نام را به شرح زیر عنوان کرد:
-داوطلبان می بایست بومی استان یا حداقل ده سال سابقه سکونت در استان فارس داشته باشند.
-مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی در کلیه رشته ها بامعدل حداقل۱۴(بستگان درجه یک خانواده معظم شهداء ‘ جانبازان ‘ فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و اعضاء فعال بسیج با حداقل۱ سال سابقه عضویت فعال با معدل ۱۲ به بالا)
-حداقل سن برای مقطع درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم وپیش دانشگاهی ۱۸ سال وحد اکثر ۳۰ سال (متولدین سال ۱۳۷۲ به بالا)
-کسانی که بصورت کارمند خرید خدمت یا قراردادی در فراجا مشغول به خدمت هستند تا ۳۵ سال واجد شرایط ثبت نام می باشند (متولدین سال ۱۳۶۷ به بالا)
-ثبت نام تا روز اعزام، حداقل ۳ماه فرصت داشته باشد(جهت سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمتی که درآن قید شده باشد فاقد غیبت و اضافه خدمت سنواتی می باشند).
-حداقل قد ۱۶۵ سانتیمتر
-داشتن گواهینامه رانندگی پایه ۲ و مدرک آشنایی با رایان
-اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت قبولی
-اصل شناسنامه عکس دار داوطلب
-اصل کارت ملی
-اصل و یک سری کپی شناسنامه پدر و مادر از تمام صفحات
-اصل وضعیت نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت ، معافیت دائم غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و اضافه خدمت سنواتی که تاریخ اعزام آن از زمان مراجعه برای -ثبت نام تا روز اعزام حداقل ۳ ماه فرصت داشته باشد (سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمت که در آن قید شده باشد فاقد غیبت و اضافه خدمت می باشند). درصورت داشتن معافیت تحصیلی ارائه نامه معتبر از نظام وظیفه یا دفاتر پلیس+۱۰
-۶ قطعه عکس جدید تمام رخ، زمینه سفید
-اصل گواهینامه رانندگی و مدرک آشنایی با رایانه یا نامه ثبت نام از آموزشگاههای مربوطه
-اصل نامه بنیادشهید‘ جانبازان‘ نیروهای مسلح، بسیج فعال، پلیس افتخاری و احکام قهرمانی و … جهت دارندگان اولویت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×