» آرشیو » زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس کازرون نواخته شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12483 | ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس کازرون نواخته شد

پرتو جنوب

زنگ آغاز سال‌ تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور، با حضور مسئولان شهرستان، در دبستان شهید طهماسبی ۲ کازرون نواخته شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، همزمان با سراسر کشور، زنگ آغاز سال تحصیلی با عنوان ایثار و شهادت در مدارس کازرون و بصورت نمادین با حضور معاون فرماندار ویژه شهرستان، مسئولان ناجا و فراجا کازرون، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش، معاونان و کارشناسان این مدیریت، مدیران پزوهش سراهای دانش آموزی و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان در دبستان شهید طهماسبی ۲، دبیرستان ابوالحسن زاده و دبیرستان شاهد شهیده بانوبرنجی این شهر نواخته شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، در این مراسم، ضمن ضمن تبریک بازگشایی مدارس گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما مدیون ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و وظیفه داریم که دانش آموزان را با رشادت ها و دلاوری های این عزیزان آشنا کنیم.

امیرحسین جمشیدی در ادامه افزود: رزمندگان عزیزمان که این همه افتخار آفریدند، همگی خروجی های نظام آموزشی ما بوده اند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون عنوان کرد: دانش آموزان و همکاران در مجموعه آموزش و پرورش، علی رغم کاستی ها و مشکلاتی که وجود دارد، باید تمام توان و تمرکز خود را برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین بکار گیرند.

در پایان با نواخته شدن زنگ مهر و در میان استقبال مسئولان شهرستان، دانش آموزان وارد کلاس های درس شدند.

گفتنی است امسال حدود ۳۰ هزار دانش آموز کازرونی در بیش از ۲۰۰ مدرسه شهر و روستا مشغول به تحصیل خواهند بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×