» شهرستان » آغاز عملیات اجرایی احداث خانه فرهنگ ناصردیوان کازرونی
شهرستان
کد خبر:21707 | ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸

آغاز عملیات اجرایی احداث خانه فرهنگ ناصردیوان کازرونی

پرتو جنوب

شهردار کازرون از آغاز عملیات اجرایی احداث خانه فرهنگ ناصر دیوان کازرونی خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ مهندس رضا نوذری شهردار کازرون با اعلام این خبر گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ناصر دیوان کازرونی و حماسه سازان جنوب و همچنین معرفی این شخصیت بزرگ که شجاعانه در مقابل قوای انگلیسی ایستاد و مبارزه کرد، تصمیم گرفتیم ضمن توسعه و بهسازی پارک مرحوم ناصردیوان خانه فرهنگ ناصر دیوان را احداث نموده تا تاریخ معاصر کازرون به ویژه دلیری های حماسه سازان جنوب را به مردم معرفی کنیم.
شهردار کازرون ادامه داد: در همین راستا مبلغ ٢ میلیارد تومان برای ساخت خانه فرهنگ مرحوم ناصر دیوان در نظر گرفته ایم که هم اکنون عملیات خاکبرداری آن انجام شده و دیوار چینی آن در حال اجراست.
وی ادامه داد: خانه فرهنگ در مجموع ۴۵۰ متر مربع مساحت دارد و در دو طبقه ساخته خواهد شد که شامل فضاهای فرهنگی، کلاس،کارگاه و نمازخانه می باشد و با احداث آن ضمن افزایش سطح خدمات فرهنگی در این بخش از شهر باعث معرفی بیشتر مرحوم ناصردیوان کازرونی در سطح ملی خواهد شد.
مهندس نوذری افزود: پارک محله ای ناصر دیوان کازرونی لازم بود که به خیابان جنوب آن مشرف شود بنابراین تملک خانه هایی که کنار خیابان بودند را در دستور کار قرار دادیم که هم اکنون یکی از این خانه ها تملک شده و برای تملک دیگر املاک در حال رایزنی هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد با توسعه و بهسازی محوطه پارک مرحوم ناصر دیوان کازرونی و ساخت خانه فرهنگ این پارک به یکی از پارک های شلوغ و زیبای کازرون تبدیل خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×